Anbefalte innlegg

Har en -99 Passat 1,9TDI 110Hk.

Var ute på tur i stad, kjørte ut av en rundkjøring i 2.gir, ut til ca 3,5-4000 omdr, giret til 3 og ga gass, rett etter 3000 ca 3200 omdr kuttet bilen og ville ikke "dra" noen mer, prøvde alle gira og kreftene var liksom "borte" ikke noe drag i bilen fikk fart økning men ikke på samme måte som før.

Stoppet bilen, skrudde av tenningen og tok ut nøkkelen, ventet ca 1 min og startet igjen. Da virket "draget" som normalt igjen....

Bilen var varm, det er olje til midt på peilepinnen(mellom maks og min), drivstoffnålen ligger rett før rødt. LMM er sjekket med diagnose verktøy hos VAG for ca 1mnd siden(helt norm verdier da)

Noen som har hvert borti det samme, eller har noen forslag på hva det kan være?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som om den har gått i nødmodus. Ta deg en tur til Møller å få lest av feilkoder. Dersom det kommer opp en på overskredet ladetrykk er det nok det som er problemet. Skyldes på de bilene enten defekt magnetventil eller defekt turbo. Skovlene inne i den kan faktisk tette seg slik at den har vanskelig for å justere trykket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker!

Tar meg en tur til Møller i morgen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.