justerbart understell til audi s6 c4 ?

Anbefalte innlegg

hei. lurte rett og slett på om dette er å oppdrive noen sted? har sendt mail og prøvd å finne noen plasser som kan ha. men ikke funnet.

skulle så gjerne ha senka bilen ganske mye. skal brukes på bane. bilen er nå skyhøy med minimalt interiør.

sitter 35mm (?)senkefjærer tror jeg det er på bilen. passer f.eks ikke fra s2 eller til en annen audi modell.? c5 eller nyere.. ?

MVh mats

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjørbeina må plukkes av å sendes inn, du kan gjøre byttehandel, dine gamle fjerben mot nye ombygde fjerben. Hør med Parts n Retards, håkon fikser deg sikkert et brukbart sett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm. ja, kan jo høre med han. er visst ikke så lett å få tak i understell har jeg skjønt. mats

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørt han på parts and retards i dag. de kan ikke skaffe noe. senk.no skaffer heller ikke noe.. så da virker dette håpløst.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. lurte rett og slett på om dette er å oppdrive noen sted? har sendt mail og prøvd å finne noen plasser som kan ha. men ikke funnet.

skulle så gjerne ha senka bilen ganske mye. skal brukes på bane. bilen er nå skyhøy med minimalt interiør.

sitter 35mm (?)senkefjærer tror jeg det er på bilen. passer f.eks ikke fra s2 eller til en annen audi modell.? c5 eller nyere.. ?

MVh mats

Prøv her http://2bennett.com/body_type44suspension.html

Dersom du kontakter de og sier hva du skal bruke bilen til, så kan du få tilpassa både fjører og dempere til formålet.

Dårlig med godkjenning da men på en banebil så betyr jo det ingenting :)

Tom Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jeg f,eks bruke deler som passer til audi 100? er jo samme karosseri osv?

takk for alle tips! =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjærbeina ifra S6 bygger mere ut og det er kanskje noe mere som er anderledes og?

Så fjærbein ifra 100 vil nok ikke bli bra!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.