#1 Skrevet Oktober 7, 2012 Skulle ut på sjøen i dag. For å gjøre lang historie kort så gikk hele nøkkelknippet mitt på sjøen. 3m dypt og is kaldt vann gjorde at dykker måtte tilkalles. Fikk dem da ikke opp før etter ca 3 timer. Da gikk de rett i i ferskvann hvor de ble grundig skylt, demontert og så dusjet i elektrospray. Nå ligger de på en luftavfukter. Testet de bare kjapt nå og alt virker. Det jeg da lurer på er om noen har erfaringer på hvor lenge de kommer til å virke? Det som gikk på sjøen var : 2 husnøkler , nøkkel til 99 mod polo , nøkkel til 2012 Passat og webasto fjernkontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2012 Time will show..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2012 Får igjen nøkkelen til Passaten på nøkkel Forsikkring. Det er den som er dyrest også så tror ikke jeg trør å stole på at den som har badet vil virke over tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...