#76 Skrevet Juli 7, 2013 Driver du og "slakter" Touran enda? Isåfall, har du høyre viskerarm foran? Er interessert hvis den er hel og i orden. Mvh denne tråde har jeg ikke tittet på lenge. men har dessverre ikke teppe baki lenger.. men har en haug av deler igjen vet jeg har en av sidene til viskerarmene. sjekker i morgen kun armen ikke motoren ? - - - Updated - - - [ATTACH]196435[/ATTACH] Har du disse basene til stolene foran? sorry sent svar. men jeg tror jeg har de enda. dobbelsjekker i morgen, hvis det er akutelt enda, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juli 7, 2013 De har jeg kjøpt for lenge siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juli 7, 2013 Ventilasjon sak i bakenden av midtkonsollen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juli 8, 2013 vet jeg har en av sidene til viskerarmene. sjekker i morgen kun armen ikke motoren ? Kun armen, ikke motoren ja. Det er bare armen som holder viskerbladet, ikke stagene fra motoren til viskerarmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Oktober 23, 2013 Har du frontfanger enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Oktober 23, 2013 borte får lenge siden gitt. Har du frontfanger enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...