#1 Skrevet Oktober 7, 2012 har en 1990 jetta 1,6 forgasser som stopper innimellom når jeg skal gire ned. har bytta plugger, bensinfiler. går som den skal ellers. noen som har vært borti dette før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2012 kanskje forgassertilkobling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2012 trur ikke det er denne. da hadde den vel fuska på tomgang og under kjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2012 ingen som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2012 Går den 100% rent ellers? Dempingen på gass spjeldet funker? (holder igjen sånn at gasseren får tid å ro seg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2012 Går den 100% rent ellers? Dempingen på gass spjeldet funker? (holder igjen sånn at gasseren får tid å ro seg) går helt normalt ellers. det er jeg ikke sikker på. hvordan sjekker jeg dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2012 Se på siden av gasseren, førersiden trur eg, er en demper som ligger å "tar mot" gass wiiren/spjeldet når du slipper gassen. Prøv også i rigle litt på gasseren mens bilen går. Da får du sjekket den forgasser koblings plata 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2012 dette virker som er i orden. merklige greier detta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...