#1 Skrevet Oktober 7, 2012 Som topic referer til skal jeg bytte tandempumpa på purka. Lurer på om det er en straight forward jobb skru ut den gamle og skru på den nye? Virker trangt og koselig så er det noen problemer jeg vil støte på? Kan jeg rote til noe med timing etc hvis jeg gjør noen feilsteg? Vil bare ha mest mulig info før jeg starter å skru... sikkert mange her inne som har byttet en slik vil jeg tro.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2012 ikke noe problem å bytte, skjer ikke noe med tenning. Byttet på damas 1,9tdi 130hk passat 3bg, men der var det lekkasje i vakuum koblinga ut ifra pumpa til bremsekraftforsterkeren, så hadde jeg visst det kunne jeg bare fikset den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2012 Okey! Nå skal jeg bytte den om et par dager når jeg har fri... brukte du lang tid på jobben? Mye knot? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2012 Byttet denne jeg og. Grei jobb, men litt knot og trangt å komme til hvertfall den ene av umbracoskruene, må vel av med innsugsrøret for å komme til mener jeg. Jeg byttet en vannslange som ligger under pumpen som var lekk i hos meg. Husk å kjøpe ny pakning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2012 Trangt og fiklete, men fullt gjennomførbart. Spesielt den ene umbracoen er litt vanskelig tilgjengelig. Vær oppmerksom på at det finnes (ihvertfall) 2 forskjellige utgaver av pumpa med forskjellige pakninger. I learned the hard way..... Måtte løsne noe slanger ifm. luftinntaket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...