#1 Skrevet Mai 1, 2005 HEI Nå har jeg lyst til å sette på 20 tommere på min nye caddy. Har satt på 18 tom. Skal senke bilen til uka, men tror 20 vil passe fint. Er det noen som er på utkikk etter mindre hjul, ta kontakt. Kanskje noen vet om noe som er til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2005 HEINå har jeg lyst til å sette på 20 tommere på min nye caddy. Har satt på 18 tom. Skal senke bilen til uka, men tror 20 vil passe fint. Er det noen som er på utkikk etter mindre hjul, ta kontakt. Kanskje noen vet om noe som er til salgs. Hvordan har du tenkt å senke denne?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2005 Hvordan har du tenkt å senke denne?? hva med å gjør slik: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2005 grøss å gru, det derre var ikke mye pent, større hjul og litt høyere så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2005 Er det ikke bladfjærer bak på den? eller er det ikke det på den nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2005 jeg skal smi nye bladfjærer bak senkefjærer på 45 foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2005 Du kan jo alltids snu bladfjærene da Blir ikke mye fjæring igjen da, men lav blir den iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2005 Du kan jo alltids snu bladfjærene da Blir ikke mye fjæring igjen da, men lav blir den iallefall... Har senka den foran nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2005 Er intr i felgene hvis du har funnet noen andre og hvis de passer på1997 Passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2005 de er ikke til salgs,Tenkte kun å bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 24, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=26486 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 27, 2005 Disse er evt. til salgs: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...