hvilket av disse to merkene er best på senkesett?

Anbefalte innlegg

FK AKX Sportsenkesett i 60/40mm med gule dempere og senkefjærer fra vwcarconsult vs. supersport fra qualityautoimport???

Takker for svar!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noen erfaringer eller formeninger???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare et tips: Kjøp hos vwcarconsult hvis du vil ha senkesett til høsten.. Ellers er jeg fornøyd med mitt FK..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke VwCarconsult som er problemet, det er FK som har elendig logistikk. VwCarconsult har som så mange andre nettbutikker lite eller ingen varer på lager, og da er de avhengige av gode leverandører.

 

Jeg har iaffal hørt bedre om FK enn Supersport.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker : smil : men hvordan er levetiden? Blir forøvrig kunn brukt til "vanlig" kjøring, ikke bane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bil bare si at jeg kjøpte Koni Justerbart senkesett hos Rodin (http://www.rodin.no) til min Audi A4 1,8 TQ. Dette hadde de på lager :tilber: Hadde det dagen etter :D

 

Det går an å høre hva de har til din bil.

 

NB! Si du er medlem av VACN for å få handle der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen slår Rodin når det gjelder levering og priser! Har de det på lager er de stort sett i posten dagen etter bestilling... Har de ikke på lager tar det max 2 uker!

 

FK har vell generelt bedre rykte enn Supersport, men det er nok først og fremst pga de fleste kjøper de dyrere FK utgavene. Kjøper du de billigste utgavene til FK så er det ikke sikkert de er noe bedre enn Supersport. Er som i mange andre situasjoner at prisen gjenspeiler kvaliteten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FK AKX Sportsenkesett i 60/40mm med gule dempere og senkefjærer fra vwcarconsult vs. supersport fra qualityautoimport???

Takker for svar!!!!

 

Jeg vil anbefale deg å eventuelt spare litt mer, og kjøpe skikkelige greier. Det har du mye igjen for. Husk du kommer sikkert å kjøre mange mil med det nye understellet, da er det slitsomt og frustrerende å ikke ha skikkelige greier.

 

 

"Buy cheap, buy twice" eller "a job is only worth doing if its done right" som engelskmennene sier

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har akkurat hørt med rodin.no, men de har ikke 60/40mm. Det er bare FK som har dette settet. : bh : Ingen som vet om noen i det hele tatt, som kan tenkes å ha 60/40 senking?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne tråden jeg. :bump:

Lurer på om noen har noen erfaringer med FK justerbart senkesett, har fått tilbud om å kjøpe et helt nytt ett for 6000, ikke rustfritt dog. Bure jeg slå til eller, driver og vurderer å bestille fra tyskland, men 6000 er jo ikke så galt for et nytt senkesett. Hva bør jeg gjøre? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne tråden jeg. :bump:

Lurer på om noen har noen erfaringer med FK justerbart senkesett, har fått tilbud om å kjøpe et helt nytt ett for 6000, ikke rustfritt dog. Bure jeg slå til eller, driver og vurderer å bestille fra tyskland, men 6000 er jo ikke så galt for et nytt senkesett. Hva bør jeg gjøre? :confused:

 

:bump: Ingen som har noe info å gi meg? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo rimelig billig da :) Du er fornøyd med settet ellers å? untatt prisen mener jeg...

 

Var godt fornøyd med det bortsett fra at det ble alt for lavt for meg : faint : (selv justert på det høyeste). Solgte det til Arve Egeberg (medlem i klubben og gjenganger på forumet) og han er virkelig fornøyd med det også høyden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.