#1 Skrevet Oktober 9, 2012 Hei! Jeg skulle hatt litt tips til hvordan det er greiest å bytte kupeviften i en Audi V8. Må en ut med dashbordet for å komme til kupeviften, eller kan en ta ut "fordamper-delen" til AC anlegget og komme til fra siden i motorrommet? På forhånd takk for hjelpen Mvh. Eirik Øygarden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2012 Du har en h..... jobb forran deg bytta på min for ei tid tilbake så mulig eg bommer på noen ting. på min står den i en svart "kasse" rett framfor frontrute under panseret. må løsnes noken skruer bak midtkonsoll, men husker ikkje om eg tok dei fra sidene eller om eg tok ut heile greia. Mulig eg har liggande vifte til deg med defekt varmeregister(skal være enkelt å bytte om når alt er ute). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2012 Det var det jeg tenkte Har ny vifte liggende. Har prøvd såvidt på å fjerne AC dingsen som står på siden av den svarte kassen med viften. Har løsnet skruene som går fra AC-boksen og inn i karosseri, men den sitter bom fast. Er noe lim under flaten til disse skruene muligens skruer fra baksiden også? Uansett, virker ikke som det er riktig fremgangsmåte. Forstod jeg deg riktig Kristoffer, så må jeg løsne skruer til den svarte kassen fra innsiden for så å ta ut hele kassen med viften i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2012 Kassen sitter også i en pakningsguffe, kjekt med litt varmt i været og noe å bende litt med. (trekiler el.l.) Usikker på om det sitter skruer på innsiden, men ting&tang er festet der i hvertfall. AKTE finner du på nettet eller på bukta (ikke lovlig, vel å merke..) veldig kjekk når man skal se hvordan ting er festet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2012 Meina de va noken skruer som gjekk til noken ventila på innsida. Kan sjå om eg huska å leite fram den eg plokka ut i morra vist den ligge der endå. Legge ut ett bilde i tilfelle;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...