#1 Skrevet Oktober 9, 2012 (endret) Hei. Vurderer da og selge S3`en min. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41008403 Kontakt meg gjerne på 976 13 594. for en hyggelig prat og mer info. Pris 162 530kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2012 Bumper denne! Noen som har lyst på den perfekte vinterbil? Sommerbil også da selvsagt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2012 Ny pris nå som vintersnøen har kommet i store deler av landet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2012 (endret) Da har annonsen på finn utgått og bestemt meg for og vente med ny annonse til våren så bilen blir satt bort til lagring. Rart marked om dagen. 2700stk som har vært inne på bilen og kikket og, 12 stk som har lagret annonsen på en måned. Fått en hel haug med tilbud om innbytte i andre biler men ikke fått noen spesielle bud! Bilen er fortsatt til salgs om annonsen ikke er ute i vinter. Så fornuftige bud blir vurdert. ser også gjene at folk kommer og ser på bilen!:)Tror de vil få en positiv opplevelse på hvor bra den egentlig er! Kontakt meg gjerne på 97613594. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2012 Hadde en S3 for salg i fjor som var veldig tungsolgt. Ser de Ligger periodevis lenge på finn, så en bør ha litt is i magen. Din ligger vel i øvre prissjikt også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2012 Ja virker som bruktbil markedet er litt tungsolgt generelt om dagen kansje!? Ja er jo det man kansje kaller en kjenner bil som de fleste S biler er. Får jo mye annet for den prisen så må liksom vite hva man vil ha. Ja den er ligger nok i det Øvre prissjiktet, men føler at tatt i betraktning tilstand på bilen,Km stand og modifikasjoner som er gjort så er ikke prisen veldig gal. Så som du sier bør jeg nok ha litt is i magen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2012 (endret) Bump! La ut bilen en måned til. Ny pris. Se Finn linken på toppen for mer info. har også lagt inn ett par ekstra bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2012 (endret) Bump! La ut bilen en måned til. Ny pris. Se Finn linken på toppen for mer info. har også lagt inn ett par ekstra bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 3, 2012 Bump! Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2013 Da vurderes jeg desverre og selge god bilen igjen.Funnet ut at, desverre har jeg nok en bil for mye. Så en bør jeg nok selge. Nydelig eksemplar av en S3 som er meget godt vedlikeholdt og påkostet astronomiske summer!! Må ses og prøves! Ring meg gjerne for en hyggelig prat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2013 Da har denne dessverre blitt solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...