Golf 3 g60 turbo prosjekt selges!

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge prosjektet mitt fordi eg ikkje har rå å bygge "banebil" da eg trenger ny bruksbil! :-)

 

Bilen er ein 1994 Golf, har fjerna alt av rust på bilen (var kun rundt dreneringshull i gulv) og den er tektylert under og i hjulbuer. nye foringer i bærebruer. senkesett kommer på før eventuelt salg slik at bilen er trillbar (har ribba den heilt no.) Alle deler til bilen følger med + ein del ekstra eg ikkje kommer på i farten. Bilen er som sagt heilt ribba og tektylert, må hentes på henger og bør vel helst være kassebil så du kan få med begge motorene :-)

 

Orginal motor 1,8 og ein G60 PG motor følger med, begge er i god stand.

Deler som følger med til motoren er:

 

Elnett, hjerne og turbo chip (1,3bar)

Spec clutch og div svinghjul til org kasse, gti kasse og vr6 kasse.

turbomanifoil t3/t4

fleire motorfester

g laderen (usikker på stand)

 

er masse ting eg har glømt i farten, men om du er interisert så kan du sende ein melding i innboks så kan eg skrive ei liste over ting som er gjort og ka deler eg har eksakt :-)

 

Pris: for å gå i null på utlegg og deler så kunne eg tenkt meg 8-10k for bilen :-) tar gjerne mot bud.

IMG_1495.jpg

IMG_1496.jpg

IMG_1497.jpg

IMG_1498.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.