#1 Skrevet Oktober 10, 2012 Trenger grått taktrekk til 2001 mod passat stasjonsvogn med takluke.. Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2013 Noen som har grått taktrekk til passat'n min? Jeg har liggende både sol-beige med taklukedeksel og grått taktrekk for bil uten takluke hvis noen trenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2013 Jeg kan ikke hjelpe deg med taktrekk, men hva skulle du eventuelt hatt for det grå til uten soltak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2013 800 kr? Det er kun taktrekk uten deksler på stolper etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2013 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...