Anbefalte innlegg

Vurderer salg av bruksbilen:) den har nå en mer påkostet motor m/ h-råder/vems/precision turbo++ denne motoren er ikke inkl i prisen, selges med nyoverhalt aan motor m kkk 26/27 turbo/rs2 dyser/grenrør av ukjent merke (med av samme type som på bildet) 7a kammer,3" eksos/software/3bar map/ s4 trykkplate m 6puch lamell++

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37691718

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være greit å ta med om bilen er godkjent med 2.2 20vt eller ikke da den snart skal inn på eu ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke godkjent ombygd nei, så du er avhengig av "kjentfolk" for evt eu kontroll:) som med de aller fleste andre 80er og 100er som er ombyggd her på berget:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært endel "bytteforslag" på denne, men ingen gode konkrete bud.. så blir sikkert til at jeg får den eu godkjent før salg, reiser også på jobb igjen neste uke.. så får den sikkert ikke ferdig før på nyåret.. kommer tilbake med ny annonse da:)

(har også fått tak i sgi "addon" fanger som passer rundt intercooleren)

mvh Tor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg femmer igjen jeg :)

Ville ikke vurdert bytte i 04' A4 tq?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg femmer igjen jeg :)

Ville ikke vurdert bytte i 04' A4 tq?

Hadde ikke planer om å bytte i dyrere bil, trenger egentlig penger til å fullføre nytt prosjekt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da passer en B5 1.8 T og 10-15 lapper utmerket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.