Orginal montert Webasto med fjernkontroll Touran 2004

Anbefalte innlegg

Jeg har en original montert Webasto med fjernkontroll på min VW Touran 2004

Fjernkontrollen har sluttet å fungere men tror ikke det er noe galt med fjernkontrollen men mottakeren i bilen.

Bilen gir hele tiden feilmeldingen: 02245-Connection;RF Remote Control 004 - No Signal/Communication

Denne feilmeldingen kommer tilbake med en gang jeg sletter den uavhengig om jeg bruker fjernkontrollen derfor tror jeg det er noe galt med mottaker i bilen.

Hvor sitter denne mottakeren i bilen ?

Sikring eventuelt som kan ha gått ?

Eller er det fjernkontrollen/motaker som må kodes på nytt ?

Takknemlig for alle tips :-)

mvh

Trygve

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags type fjernkontroll har du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror fjernkontrollen er T90 men finner ikke noe merke.

Webastoen fungerer med å programere i kjøre computeren og med knappen i clima anlegget.

Fjernkontrollen lyser grønt når jeg trykker for å starte så det virker jo som den får tilbakemelding men ingen ting skjer.

Noen som veit hvordan disse kan kodes på nytt? Har diagnose kabel for VW/Audi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror fjernkontrollen er T90 men finner ikke noe merke.

Webastoen fungerer med å programere i kjøre computeren og med knappen i clima anlegget.

Fjernkontrollen lyser grønt når jeg trykker for å starte så det virker jo som den får tilbakemelding men ingen ting skjer.

Noen som veit hvordan disse kan kodes på nytt? Har diagnose kabel for VW/Audi.

Prøv å ta sikringen som går til mottakeren, vent noen sekunder og sett den inn igjen. Innen det har gått 5 sekunder må du trykke inn Off knappen i et par sekund. Da skal du ha meldt den opp på nytt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kabel og VCDS, fant ut hvordan kode fjernkontroll.

Modul 18 Aux Heating -> Basic settings

Coding.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.