#1 Skrevet Oktober 10, 2012 Jeg har en original montert Webasto med fjernkontroll på min VW Touran 2004 Fjernkontrollen har sluttet å fungere men tror ikke det er noe galt med fjernkontrollen men mottakeren i bilen. Bilen gir hele tiden feilmeldingen: 02245-Connection;RF Remote Control 004 - No Signal/Communication Denne feilmeldingen kommer tilbake med en gang jeg sletter den uavhengig om jeg bruker fjernkontrollen derfor tror jeg det er noe galt med mottaker i bilen. Hvor sitter denne mottakeren i bilen ? Sikring eventuelt som kan ha gått ? Eller er det fjernkontrollen/motaker som må kodes på nytt ? Takknemlig for alle tips :-) mvh Trygve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2012 Hva slags type fjernkontroll har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2012 prøv å kode på nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2012 Tror fjernkontrollen er T90 men finner ikke noe merke. Webastoen fungerer med å programere i kjøre computeren og med knappen i clima anlegget. Fjernkontrollen lyser grønt når jeg trykker for å starte så det virker jo som den får tilbakemelding men ingen ting skjer. Noen som veit hvordan disse kan kodes på nytt? Har diagnose kabel for VW/Audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2012 Tror fjernkontrollen er T90 men finner ikke noe merke. Webastoen fungerer med å programere i kjøre computeren og med knappen i clima anlegget. Fjernkontrollen lyser grønt når jeg trykker for å starte så det virker jo som den får tilbakemelding men ingen ting skjer. Noen som veit hvordan disse kan kodes på nytt? Har diagnose kabel for VW/Audi. Prøv å ta sikringen som går til mottakeren, vent noen sekunder og sett den inn igjen. Innen det har gått 5 sekunder må du trykke inn Off knappen i et par sekund. Da skal du ha meldt den opp på nytt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2012 Har kabel og VCDS, fant ut hvordan kode fjernkontroll. Modul 18 Aux Heating -> Basic settings 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...