Ødelagt ventil/dekk? Haster!

Anbefalte innlegg

Hallå godtfolk.

 

Ettersom jeg skal i begravelse i Trøndelag til uka, bestemte jeg meg for å legge om til vinterdekk idag slik at jeg er klar til avreise på fredagen. På vei hjem vippet jeg innom bensinstasjonen for å fylle opp med luft, men ble da møtt med et problem (eller fire). Ventilhettene sitter DØNN fast. Ikke mulig å skru av. Jeg ble så irritert at jeg prøvde å skru for harde livet, helt til noe gikk galt og jeg stod der uten luft.

 

Tror jeg har dratt ut ventilen, om det går? Er dette noe man kan fikse, og er det noen som veit hvordan eller hvem som kan hjelpe meg med å ordne dette imorgen, torsdag eller til nødt på fredag?

 

Ventilhettene er noe metalldritt, kanskje det har rusta fast?

 

Tips/hjelp mottas med stor takk!

 

Syns det er trist å se bilen slik:

ImageUploadedByTapatalk HD1349904984.338800.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk innom Johs Bjerke, Østensjøveien 42 i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ventil hettene har nok eiret fast,om du klarte å dra den ut så har du brukt mye makt isåfall. det du kan prøve er og holde fast ventil med tang(feks vannpumpe tang) og så skru ventil med en annen tang.

Den som er ødlagt må nok byttes, det er jo fort gjort for ein dekksjappe i nærheten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk innom Johs Bjerke, Østensjøveien 42 i morgen.

 

Sitter å venter i kø her nå. Tusen takk for tipset!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.