#1 Skrevet Oktober 10, 2012 Stort sett alt du trenger for å bygge turbo på en sugediesel. Turbo, intercooler, grenrør osv. Kan ikke garantere at absolutt alt som trengs er med, med det skal være fint lite som mangler. Bilde under, 3500 / bud. Kan nåes på 90976449 etter klokken 16, eller PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2014 Heisann! Har denne enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2017 finnes det ennå? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2017 Av bildet ser det ut som det mangler alt av turbotrykkslanger/rør, luftfilterboks og oljetrykkslange til turbo. Synes vagt å huske at også oljefilterbraketten er annerledes for å takle mottak av returolje. Slange til VNT ser jeg heller ikke. finnes det ennå? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Morten har ikke fornyet medlemskapet i år. Trolig følger han ikke med så godt her, og han får ikke gitt svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2017 vnt kom ikke før 02/03. dette er sikkert hentet fra acv. takk for info. Skal forsøke å sende han ei mld. Har en syncro 2.4 pickup som man må planlegge litt med om man skal følge trafikkflyt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...