#1 Skrevet Oktober 10, 2012 Heihei! Sprang opp nå nettopp for å sjekke ryggelysene på bilen til kjerringa, skulle sjekke om det var ryggelysbryteren som var gåen, og da møtte jeg noe litt rart. Kontakten som skal plugges inn i bryteren var borte, var bare to løse ledninger som stakk ut (se bilde). Er det forresten ryggelysbryteren som vises på det ene bildet? Dere ser at det er en plugg uten kontakt koblet til. Ser forresten at denne pluggen mangler den ene tanna inni for tilkobling. Noen som har hatt det veldig artig her nedi. Dersom det er ryggelysbryteren som er der, hvordan fjerner jeg denne? Var ikke noen måte å skru den ut på. Takk for hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2012 Ingen som kan hjelpe meg her?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2012 Det er ryggelysbryteren ja. Må vel ta av hele lokket, sitter med to skruer. Det ser likt ut som på Golf3 og Passat 3a så det bør være kurant å få tak i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...