#1 Skrevet Oktober 10, 2012 Som topic sier så lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med å finne delenr til komplett skiltlysinnsats til min '99 mod Audi S4 B5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2012 Som topic sier så lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med å finne delenr til komplett skiltlysinnsats til min '99 mod Audi S4 B5? Denne (FØR faceliften)? Denne (ETTER faceliften)? Evt denne..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2012 Strålende! Usikker på hvilken av de to nederste det er, men det finner jeg vel ut av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2012 Strålende! Usikker på hvilken av de to nederste det er, men det finner jeg vel ut av. Den nederste er FØR faceliften. Hvis du ser på det øverste bildet, så står det: se bildeserie 827-10. Så det screen capture er den nederste bildet, som jeg regner med gjelder FØR faceliften. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...