#1 Skrevet Mai 1, 2005 Da har jeg endelig fått meldt meg inn i klubben .... Kjører for tiden rundt i en 1998 Audi A4 1,8 TQ. Har også en '93 Golf TD (konebil). Regner med at jeg pluteslig dukker opp på treff på Kvadrat (første søndag i måneden, har jeg forstått ?!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2005 Da har jeg endelig fått meldt meg inn i klubben .... Kjører for tiden rundt i en 1998 Audi A4 1,8 TQ. Har også en '93 Golf TD (konebil). Regner med at jeg pluteslig dukker opp på treff på Kvadrat (første søndag i måneden, har jeg forstått ?!) velkommen i klubben og du har nok forstått dagen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2005 Velkommen fra meg og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2005 Hiver meg på velkommen rekka jeg også. Veldig fint å se hvordan det ekspanderer i Stavangerlokallag. Blir bare flere og flere for hvert lokallagstreff som går Også skulle Mc'n ha tilbud på Big'Mac også? Så det blir jo bare mindre penger til mat og mer på bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...