#1 Skrevet Oktober 11, 2012 Kjøpte to uoriginale D2S pærer til min Audi A6, og de har funket fint. Men nå som det har begynt å bli litt kaldere ute, så vil ikke venstre pære tenne(den høyre er også litt kranglete noen ganger). Må vri lysbryteren fram og tilbake ca.3-10 ganger før den tenner:confused: Er det tenneren som er sliten, eller kan det være de uoriginale pærene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2012 Akkurat samme her også.. Men om pærene ikke er nye, er det da et tegn på at de må skiftes? Lyset i dem er ganske blå-ish enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2012 Ble sånn på min også etter jeg kjøpte billig pærer på norskbildelsenter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2012 mistenker dårlig kontakt mellom pære og sokkel...bytt om på pærene...høyre->venstre og motsatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2012 Fikk låne to philips pærer av en kompis istad, og da tente de med en gang! Så da satser jeg på at pærene ikke er av beste kvalitet. Kanskje ikke annet å forvente for 550,- for 2stk:p Så da blir det nok å bestille noen nye originale pærer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2012 Hvor kjøpes skikkelige pærer? En kompis har samme problemer på sin Skoda Octavia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2012 Jeg fant en side som het http://www.theretrofitsource.com Leste litt rundt, og de skal visst selge ekte philips til en grei penge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 12, 2012 Min a6 sliter med det samme. Klarer ikke tenne billig pærer alltid. Mens en golf med samme pærene tente hver gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...