#1 Skrevet Oktober 12, 2012 Som topic sier så har jeg et aldri så lite problem med S4'en min. Bilen gikk smertefritt, så var jeg en tur offshore, og da jeg kom tilbake og fyrte igang gikk turtallet opp til mellom 2500-3000rpm, så ned til vanlig tomgang, opp igjen til 2000rpm og ned igjen til vanlig tomgang og deretter pulserte den fra rundt 1500rpm - tomgang - 1500rpm - tomgang etc. Observerer også hvit eksos. Måtte offshore igjen så jeg leverte bilen til den lokale Møller. De feilsøkte og fant feilkode på lambda, så de byttet denne, men bilen oppfører seg akkurat likedan som før. Jeg sitter som sagt offshore så det er lite jeg får sjekket opp selv. Verkstedet skal feilsøke opptil kr 5000 inkl summen av lambdabytte, men med dagens priser så er ikke dette stort mer enn ca 1t. Er det noen kloke hoder som kansje har en idè om hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2012 vært borti det samme på aby motorene...der har det vanligvis vært vanntempføler som har vært synderen...slutter den å ruse seg opp og dette ned når det kommer over 70 grader vanntemp?.. Øyvind... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2012 Når du sier det så kan det stemme, for tempføleren min har køddet seg tidligere. Har bare ikke byttet enda. Jeg har ikke kjørt den mer enn 200m i frykt for å forverre noe så det vet jeg ikke. Skal maile verkstedet så får de se på saken! Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...