Østfold: Samlingsdag 1.mai

Anbefalte innlegg

Ja, i dag var det skikkelig oppmøte på Toy's av Roy Gunnar og undertegnede :D: vinke :

Været var fint og det var ikke vanskelig å finne parkeringsplass : cool :

Det var også en knall blå Golf IV som var noe stylet som drev og kjørte rundt der med VW Audi Club Norwegen merker, men dem stoppet ikke for å snakke, så jeg vet ikke om dem bare kjørte cruset rundt sor å se på livet der.

Så den 5. Juni så håper jeg at det blir noen flere biler, for det var noen ledige plasser til overs i dag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gårsdagens strabaser har vel kanskje noe med oppmøtet å gjøre... :D

Ref.: :full: = : syk : & : grønn :

 

(meg selv inkludert...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, i dag var det skikkelig oppmøte på Toy's av Roy Gunnar og undertegnede :D: vinke :

Været var fint og det var ikke vanskelig å finne parkeringsplass : cool :

Det var også en knall blå Golf IV som var noe stylet som drev og kjørte rundt der med VW Audi Club Norwegen merker, men dem stoppet ikke for å snakke, så jeg vet ikke om dem bare kjørte cruset rundt sor å se på livet der.

Så den 5. Juni så håper jeg at det blir noen flere biler, for det var noen ledige plasser til overs i dag :D

Hei!

Det var nok meg det! :)

Jeg var der litt før 6, og venta på flere folk, og når det var så få folk så ble det bare til å kjøre litt rundt.. ;) Første gang jeg kom på samlingsdag og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok ikke mange der i går nei. for det første var det treff i valdres som mange dro til og for det andre var det 1. mai "feiring" i halden kvelden før. har en følelese at det var mange fulle mennesker der og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde ikke det skulle være pga av valdres tur, defor kom ikke jeg.

 

Så var vel formen på side ni og, etter en hard helg..... : eek :

 

Kommer neste gang uansett..... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHE, jeg bare måtte legge ut at det var noen som møtte opp :D

Trudde ikke at noen skulle komme heller, kjørte bort bare for morroskyld for å se om det kom noen jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer på neste ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bra dere "holder liv i fortet" Jan Runar og Roy :D Hadde vi dratt noe tidligere hadde vi kanskje rukket det, men tror de fleste av oss som hadde vært i Valdres var rimelig klare for å bare flate ut på sofaen ;) ...

 

Vi ses 22.mai og 5.juni er det fullt trøkk på Toys igjen : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.