Passat 3BG med 10"X20" felg og 255 dekk?

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Snuser litt på nye sommerhjul, og har derfor dumpet over noen jeg tror hadde passet bilen min godt. Spørsmålet er om det går.. :P

 

Altså.

Bil: Passat 3BG 4motion med 35-35 senk. Org innpress på rundt 37.

Hjul: 20" felg. 10" i bredden. 255/35 dekk og ET20.

 

Er dette i nærheten av å gå? Kan jo space ut litt, men er det plass inne i hjulbua mot de øvre lenkearmene osv?

 

Takker for evnt svar! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med de dekka kan du glemme, og med så lavt innpress stikker det langt utenfor, et30 bak med 235 dekk går fint. Forran er jeg i tvil om du får det til uten å valse ekstremt, men må uansett ha høyere innpress.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med de dekka kan du glemme, og med så lavt innpress stikker det langt utenfor, et30 bak med 235 dekk går fint. Forran er jeg i tvil om du får det til uten å valse ekstremt, men må uansett ha høyere innpress.

 

Aha, okey.

 

Kan desverre ikke ha forskjellig dimensjon da jeg har 4motion.. :(

 

Men takk for svar! Får finne meg noen andre litt smalere felger istedet.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med de dekka kan du glemme, og med så lavt innpress stikker det langt utenfor, et30 bak med 235 dekk går fint. Forran er jeg i tvil om du får det til uten å valse ekstremt, men må uansett ha høyere innpress.

 

Enig i at du ber han glemme hjulene, men mener du 10x20 ET30 med 235/30 går bra bak? Mine 9,5x20 ET43 felger subba rett i skjermen på Passat 3BG senket 70mm, 10 toms felgen kommer ca 2 cm lengre ut... hvis du går ned til tilsvarende bredde i 18 tom, så går det nok litt bedre for da er felgen langt unna skjermen og dekkstrekk kan redde deg litt inn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.