#1 Skrevet Oktober 12, 2012 Hei Jeg trenger 4 slike bolter som fester turbo til manifoil på aan adu 3b. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2012 Møller skaffer vel disse til en grei pris? [ATTACH=CONFIG]182531[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2012 koster kr 1000 på møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2012 Skremmende at de skal prise seg sånn. Autoroyal leverer originale deler, så lurer på hva importøren faktisk betaler for de pinneboltene selv. Kanskje de selv har fått en dårlig deal http://www.autoroyal.no/originaldeler/default.aspx?delenr=n10169301&x=0&y=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2012 Møller vet å ta betalt for disse ja.. Jeg kjøpte hos Astrup, mener jeg betalte en 100 lapp for pinnebolter til turbo og wastegate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2012 Hansen motorsport har disse. Rett i nærområdet ditt også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2012 takker for tips. men ole opshal kom til unnsetning. case closed. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...