#1 Skrevet Oktober 13, 2012 Hei, jeg lurer på hvilken temperatur bilen skal ha ved normaldrift. Min blir aldri særlig mer enn 60-70 grader og går litt opp og ned. Er dette vanlig eller skal temperaturen være jevn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2012 90 grader er normaldrifttemperatur tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2012 Da ligger jeg godt under det. Noen tanker om hvorfor det er slik? Har hatt bilen litt over ett år og det den har alltid vært slik. Kommer bare opp til 90 grader ved aktiv kjøring på sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2012 Termostat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2012 vanskelig å bytte slikt selv eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2012 Som regel ikke, jeg kjenner ikke til 1,8t motorene. Men ville hørt om noen i lokallaget ditt kunne tatt en diagnose for deg for å eventuelt sjekket temp-følere. Men det hørtes mest ut som en dårlig termostat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...