#1 Skrevet Oktober 13, 2012 (endret) Har diverse jeg gjerne skulle blitt kvitt. Ring/SMS 91880614 eller PM her hvis du finner noe av interesse:) Dørsider i skinn Passat 35i B3 som jeg tror jeg har alt av dørhåndtak/dubbeditter til foruten dekslet på innerhåndtaket passasjerside foran (se bilde). Mangler lommer på bakdørene da han stuten jeg kjøpte de av ikke sendte de med og jeg får ikke tak i han lenger. Hull for vindussveiv bak og el vindus brytere foran. Ser strøkne ut. Pris: 800kr/bud RS2 front, RS bakfanger og sideskjørt Passat B3, Skjørt passer også B4. Fronten ser bra ut men bakfanger har fått seg en trøkk på midten og løsner i skjøten inn til original bakfanger. Sideskjørt er også hele. Lakkert i en slags lilla metallic. Pris: 1500kr Flere bilder fåes på forespørsel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2012 Opp :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2012 Kan la stylingen og dørsidene gå for en samlet god pakkepris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2012 G60 hjernen er solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2012 Opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2012 Opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 13, 2012 1500kr lar jeg det gå for til første mann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 25, 2012 Ligger her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 2, 2013 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2013 Ingen som vil ha billig styling og fine dørtrekk?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 5, 2013 Solgt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...