#1 Skrevet Oktober 14, 2012 (endret) Etter å ha lest en hel del steder på nettet, og sjekket Philips og Osram sine pæreguider, så finner jeg ikke ut av det. Skal visstnok stå et sted på lykteglasset? Men jeg finner ikke noe jeg... Føler meg litt dum, men hadde vært greit å finne ut hvilke pærer jeg har uten å måtte ta ut lykten. Har forøvrig 163hk utgaven hvis det har noe å si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2012 Etter å ha lest en hel del steder på nettet, og sjekket Philips og Osram sine pæreguider, så finner jeg ikke ut av det. Skal visstnok stå et sted på lykteglasset? Men jeg finner ikke noe jeg... Føler meg litt dum, men hadde vært greit å finne ut hvilke pærer jeg har uten å måtte ta ut lykten. Har forøvrig 163hk utgaven hvis det har noe å si. D2s tipper jeg. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2012 Sjekk her: http://www.osram.com/osram_com/tools-and-services/tools/vehicle-lamp-replacement-guide/index.jsp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2012 Takk Men har prøvd den pæreguiden. Er jo så mange forskjellige valg der... Tingen er jo at jeg har S-line interiør og understell, mens resten er ikke S-line. (lakkerte fangere osv). guiden kommer jo opp med både D1S og D2S som alternativ... Men så er jo det å finne ut hvilken av de jeg faktisk har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2012 Står på lykten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2012 Står på lykten Har sett etter om det står noensteder, men har ikke funnet noe ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2012 Jeg mener å huske at D1S kom på biler fra 2004. Min er 2004 og har D1S. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2012 Hvis det står på lykta, står det på den delen av glasset på lykta som er under panseret. På toppen av lykta altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 14, 2012 Er vel ikke noe heft å ta ut lykta å sjekke dette heller? Er to torx på toppen som skal skrus helt ut, en i bakkant som bare skal løsnes, og en på sida som bare skal løsnes. Så er det bare å gli ut lykta -- Alex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 14, 2012 Min kamerat har en 2002 mod. Og den har d1s. Sto på en hvit klistrelapp på toppen av lykta, høyre side foran. Litt metall/plast i veien, men fullt leselig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 14, 2012 Bixenon har d2s og vanlig xenon har d1s. Var d2s på min 04mod med bixenon. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 14, 2012 Takk for svar folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 14, 2012 Bixenon har d2s og vanlig xenon har d1s. Var d2s på min 04mod med bixenon. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Jeg har Bixenon og har D1s;) 2004mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 14, 2012 Mye forskjellig. Fant heller ingen plasser når jeg skulle skifte på min. Så åpnet bare lykta og skjekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 14, 2012 Ja, var mye forskjellig. Kommer vel an på om man har en mandag, onsdag elle fredagsprodusert bil men tusen takk for innspill folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 14, 2012 Min kamerat har en 2002 mod. Og den har d1s. Sto på en hvit klistrelapp på toppen av lykta, høyre side foran. Litt metall/plast i veien, men fullt leselig. Jippi Fant den tilslutt. er visst litt blind i dag. Viste seg at jeg har D1S pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...