#1 Skrevet Oktober 14, 2012 (endret) Etter noen endringer av planer så velger jeg å selge stolene jeg har. VW R-recaro med justerbar rygg og kan tiltes. Kan brukes i både 2 og 4 dørs. Er ikke airbag på disse, men følger med plugger så man slipper å kode om bilen. Passer: A3 8p Scirocco Golf 5 og 6 Muligens fler fra vag. Pris: 20.000kr / Bud. Ta kontakt på pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2012 Bud mottas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2012 Ingen som vil ha disse? Neste søndag så reiser jeg til Kina, så kan bli enig om en god pris hvis man handler før da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 12, 2012 bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2012 Trekkes fra salg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...