#1 Skrevet Oktober 14, 2012 hei som topic sier så omhandler dette om at hjulagerhus forran på en golf 2007 mod. av en eller merkelig grunn har VW funnet ut at å ha separat hjulagerhus og calipperfeste er bare noe tull.. så da jeg skulle til å bytte klosser på denne så har tydeligvis tidligere eier rundet gjengene til en av gliderene. å bare mata på med locltite å latt det gå.. er det noen som kan hjelpe meg med dele nr. og sprengskisse fra etka på denne delen.. jeg får jo seff ikke etka til å funke her på min windows 64 bit pc... takker på forrhånd.. mvh; kai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2012 http://forum.vacn.no/showthread.php?244740-Online-delekatalog-tilsvarende-ETKA&highlight=etka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2012 takk skal du ha.. flott side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...