#1 Skrevet Oktober 14, 2012 Noen som har en skisse eller tegning over varmeapparate til RS2-S2 osv?? Får ikke helt den store varmen i varmeapparatet mitt?? Har prøvd å sjekket om registret er tett men det er det ikke.. og det virker som det er gjennomstrømning også da slangen ut og inn et like varme... TIPS???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2012 får opp disse feilkodene når jeg kjører diagnose klimadisplayet: - 07.1 (G109) Ambient Temperature Sensor at Fresh Air Blower, static open, *07.1 - 08.5 Temperature Regulator Flap, static block, *08.5 - 11.7 Central Flap, sporadic block når jeg sjekker verdiene på dette så får jeg opp -49 -60 Temperature in deg C, from Ambient Temperature Sensor At Fresh Air Blower (G 109)- noen som har vært borti noe lignende??? vil prøve å finne ut hva dette er uten å ut med dash.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2012 Se her: http://forum.vacn.no/showthread.php?246397-Klima-p%E5-S6-C4-2-2t-har-blitt-helt-tullerusk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2012 takk skal du ha:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2012 Yes da er motoren funnet og den var grunnen til problemene. har noen prøvd å bestilt ny slik motor?? og sjekka pris?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2012 Yes da er motoren funnet og den var grunnen til problemene. har noen prøvd å bestilt ny slik motor?? og sjekka pris?? Kjøpte en slik i fjor, ca 1500.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2012 hørte idag jeg.. var nermere 2000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2012 fått samme feil på a4'en min og. koster 1700+ for en sånn motor... artig med feil på varmeapparatet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 29, 2012 funka som bare juling å ta en spiss gjenstand å ta børstestøvet utti rotoren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 2, 2013 (endret) Så bra! Er vel så og si samme motor i alle B5/C5 også, så med litt fiksing er det nok mulig å bruke en derfra. (flere donorer) Hadde ikke forbauset meg om de hadde brukt noe liknende på golf/passat også! Alt kan repareres! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 3, 2013 Ja er nok samme på ganske mange.. Brodern har også samme problem på sin passat.. Og da blir det nok samme operasjon der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 25, 2014 Lurer på om jeg har samme problemet, hvor er denne motoren ? Må man ut med dashen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...