#1 Skrevet Oktober 14, 2012 Noen som har slikt verktøy å låne meg en kveld? Det er 4 stk nøkler som trengs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2012 Er det de som har noen tynne spor som verktøyet skal inn i? Isåfall så kan du klippe opp en cd-plate til rett bredde, og klippe en skrå i enden du trykker inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2012 Skal gi det et forsøk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2012 Jeg har!!... Bare å pipe... Men du får sikkert lånt med møller også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg har!!... Bare å pipe... Men du får sikkert lånt med møller også.... Hei, kunne jeg lånt de i kveld? Skal på "langtur" med bilen på søndag, så da hadde det vært greit å få fiksa musikken i skuta. Kansje jeg svinger oppom Skoda i dag og låner deres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2012 Nada problem!!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2012 Hei, jeg lånte på Skoda i går, så da skal jeg klare meg. Men takk for tilbudet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...