Ønsker hjelp til Photoshop av Prosjekt-bilen.

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg sitter så smått og tenker litt på prosjektet mitt igjen, det har dessverre stått i ro en stund (ca 1 år).: klø :

 

Jeg har i dag fått hjelp av Kenneth Sæle til å ta noen bilder med bedre kamera en mitt enkle.

 

Jeg har bestemt meg for å lakkere bilen en 1999 AUDI A6 sedan med luft-fjæring og 20" felger, og i den forbindelse trenger jeg litt hjelp til å bestemme meg for farge kom-bo. Bilen skal være til show og treff.

Jeg har ikke peiling på Photoshop og slikt, men legger merke til at det er en smal sak for de som kan å fikse litt farger o.l. Jeg lurer derfor på om noen kan være så grei å hjelpe litt med det.....:tilber:

 

Det er ikke så lett å fine farger til dette prosjektet siden bilen er sølv og skal fortsette med det, for å unngå å lakke om inne i dører.... Jeg har ikke fått til noe god pris på lakkering så derfor må prisen holdes på et minimum. Jeg tenkte å liste opp de variantene som jeg lurer på under her. Bilens luft, er ikke operativt pga Eu-kontroll så det er bare å dra på med (8-10 cm) med mere senk på bildene

 

Har prøvd å få frem fargen på skrift, men det var ikke så bra...

 

Variant 1:

 

Bil: Sølvmemetallic/Matt eller blank vet ikke helt.

 

S6 lister nede på dør, ramme rundt grill, senter på felg, tak, list nede på bakluke: En lys brun metallic lakk type ny Volvo xc 60 o.l.

 

Tak grind, kant på felger: Krem hvit, beige eller noe lignende gammel stil.

 

Variant 2:

 

Bil: Sølvmemetallic/Matt eller blank vet ikke helt.

 

S6 lister nede på dør, ramme rundt grill, senter på felg, tak, list nede på bakluke: En type vinrød/mørke rød candy lakk.

 

Tak grind, kant på felger: Sølvmemetallic/Matt eller blank vet ikke helt.

 

 

Variant 3:

 

Bil: Sølvmemetallic/Matt

 

S6 lister nede på dør, ramme rundt grill, senter på felg, tak, list nede på bakluke: Grafitti grønn.

 

Tak grindr: Sølvmemetallic/Matt

 

 

Variant 4

 

Overask gjerne med egne valg, men "bilen" må være tilnærmet orginal lakk.

 

 

 

 

Jeg håper noen kan ta seg tid til å hjelpe, jeg har ikke dårlig tid, og bilen skal nok ikke lakkes før til våren. Jeg er også åpen for forslag og engasjement rundt dette temaet fordi det definerer hvordan bilen skal se ut totalt sett.

 

 

Hvis noen bilakkerere ser dett også, og har lyst til å hjelpe med en god lakk jobb til bra pris er jeg veldig åpen for det og kan frakte bilen i hele sør Norge og den kan stå lenge til lakkering...:glad:

 

 

Ble mye mas nå men har mye på hjerte også: vinke :

 

 

PS: Jeg har en tråd under AUDI PROSJEKTER.

 

http://forum.vacn.no/showthread.php?227584-AUDI-A6-prosjektbil-med-luft-20-quot-og-stort-stereo!

 

 

 

 

Bilder av bilen, har flere fra andre vinkler også.....

 

 

DSC09555.jpg

DSC09570.jpg

DSC09572.jpg

DSC09560.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det var så mye interesse i denne tråden, så ble det til at jeg måtte skaffe meg Photoshop program selv: klø :.

 

Takk for hjelpen Kenneth, med installering og greier....:glad:.

 

 

Men siden jeg ikke skjønner så mye enda, og trenger lit tid til å sette meg inn i det, ble det med en senk i paint: haha :.

 

 

DSC09556 paint2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.