#1 Skrevet Oktober 15, 2012 Konemors cab har RS6-1 vinterhjul i dim 7.5x17" med innpress ET30, men da to felger er urunde med sideveis kast (fra forrige eier) og ET30 er 'umulig' å oppdrive, lurer jeg på om man kan mikse disse med to felger med ET35 uten problemer? Går ut fra at de i såfall primært bør settes på samme aksling.. Noen som evt. har etpar ET30 felger i brukbar stand? (Krav MÅ være runde og uten sideveis kast! ) Er det forresten riktig med ET30 på denne? Ser de fleste oppgir ET38, og Runars liste faktisk sier ET45! ('04 Audi Cabrio 1.8tq) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2012 Null problem. Hva det originale innpresset er, veit jeg ikke, men sjekk vognkortet:) Sett de på ET35 foran for å få det penest mulig, sånn reint estetisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2012 Ifølge hjullisten er originalt innpress 45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2012 Oki! Nå er det kun 'Replica-not OEM'-merking på alle hjulene, så jeg synes vel det er 'noe' rart at det er såpass avvik, men de var sikkert billige en gang i tiden.. Blir nye 19" som sommerhjul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...