#1 Skrevet Oktober 15, 2012 Er ute etter en manifold i god stand uten sprekker. Min har også en par bolter jeg sliter med å få ut Ta kontakt om du har dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2012 Øvre del mot toppen? Har to stående på 9A motorer, og kansje en KR liggende. Men er ikkje heime på noken daga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2012 Øvre del mot toppen. Ned til forgreninga som er festa med 6 bolter Pip når du kommer hjem da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2012 Skal du bruke det i Einseren? Plukker det da komplett så få du slite med boltene sjøl... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2012 Skal bruke i einsern ja! Er forsåvidt boltene jeg sliter med på den jeg har og men er også gått litt varm ser det ut for, for den er litt vridd pluss at den er sveiset litt ser jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...