#1 Skrevet Oktober 15, 2012 Hei. Noen som veit om en Passat 1,6l bruke veldig mye bensin? Har en 97mod Passat som jeg syns bruke veldig mye bensin til å være så liten motor. Har en Audi A4 1,8l turbo å den bruke jo mye mindre enn den 1,6l passaten. Noen som veit om det er normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2012 tja, du kan jo prøv å jage en nissan micra etter en rs4, micran begynner plutselig og bruke noe drivstoff men 0,6 til 0,8 er vell ok forbruk på 1,6.. Min 1,8 ligger på 0,7-0,8. Prøvd og lest av feilkoder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2012 Min 99 Passat 1,6 autolat bruker mellom 0,9-1,0... Fått den ned til 0,85 men da var målet å få den så lav så mulig på harrytur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2012 Ja det er sant Kan lese ut feilkoder å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...