#1 Skrevet Mai 2, 2005 er i ferd med å kjøpe felger, men får bestemt meg... Litt lyst på rs4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2005 Disse er nok 17" og ikke 18" men du får ihvertfall se hvordan de ser ut på en B4 (USA-modell med RS2-lykter, derfor ingen blinklys i fangeren) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2005 Riktignok et lite bilde og en S2 sedan, men 18" RS4 felger mener jeg å huske. Får du RS4 18" i 4x108 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2005 Riktignok et lite bilde og en S2 sedan, men 18" RS4 felger mener jeg å huske. Får du RS4 18" i 4x108 Kan skrive under at dette er 18" ja, men det er, som sagt, på S2. Men karosseriet er det samme då Eg har ikkje sett 18" RS4 i alle fall. Det var ikkje eit alternativ når eg kjøpte mine 17" i alle fall (men det er eit år sidan også) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...