#1 Skrevet Oktober 15, 2012 Heihei. 03 Audi A4 1,9TDI S-line quattro med lyspakke. Skulle kjøre ned ruta på passasjersiden i kveld. Merket fort ut at den ikke virket og at det heller ikke var noe lys i den. Får ikke til å låse denne døra. Og "lyspakken" i døra er også død. Får heller ikke til å betjene ruta fra sjåførsiden. Får heller ikke til å låse bilen fra sjåførsiden. Etter jeg kom hjem og sto på gårdsplassen kom ESP lampa opp. Får ikke vekk denne. Har koblet av batteriet og satt dette på igjen. Ingen forskjell. Sattser dere på jordingsfeil ? Lednings/kontakt feil eller er det noe jeg ikke har tenkt på her ? Håper noen med kunnskap og erfaring kan hjelpe meg Mvh Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2012 Ta en diagnose. Men høres ut som kabelbrudd i døra, men får ikke det til og henge sammen med ESP'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2012 Skal gjøre det etter arbeid i morgen. Var det jeg tenkte jeg også. Derfor jeg måtte spørre om det kunne være noe sammenheng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2012 01332 Door Control module ; passenger side (j387) 49-00- No communication. Det er feilkoden. Esp lampa var vekk i dag. Kan vel ha noe med at jeg koblet ifra batteriet kanskje ?! Kan vell være ledningsbrudd dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2012 Var brudd i jordingsledning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...