Anbefalte innlegg

noen som trenger noe spesielt?

Jeg har ribbet det meste av bilen, noe bli beholdt selv, noe kan selges.

 

Hvis det er noen som har noe spesielt de trenger, så legg det inn her i tråden eller send meg en PM.

Priser fra kr. 50 -> :-) + frakt.

 

Kan også kappe ut deler i karosseriet, men ønsker da å ha betalt for jobben.. : rolleyes

 

Bilder av den aktuelle bilen kommer plutselig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne kommer til å gå til huggern iløpet av en 14 dagers tid, da er det vel stort sett det som er igjen av karosseri som havner der.. Mesteparten av deler er plukket av...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei kunne tenkt meg noen deler.

har du:

lister under hovedlykter

grill

plata som panserlås og grill sitter i ( må kappes ut)

er dører i bra stand?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei kunne tenkt meg noen deler.

har du:

lister under hovedlykter

grill

plata som panserlås og grill sitter i ( må kappes ut)

er dører i bra stand?

 

Har lister under hovedlykter og grill, men er litt usikker på hva jeg skal beholde selv.

Har nemlig en "emblemfri" grill, og en med merke, men usikker på hva jeg ønsker å beholde..

Har også plata med panserlås og som grill sitter i, hvor langt ut må den kappes ?;)

 

Dørene er ikke noe å skryte av , nei. Ihvertfall ikke framdørene, bakdørene er litt bedre men ikke bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. plata må kappes ca fra festet til panserpinnen og klipset på pinnen i andre enden. trenger kun den som går på tvers og ikke den som går ned mot fanger. ( på min er festehullene til grill kuttet bort :S )

om du er intr i å kvitte deg med kun et lyktelist trenger jeg den på venstre sida sett fra front.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. plata må kappes ca fra festet til panserpinnen og klipset på pinnen i andre enden. trenger kun den som går på tvers og ikke den som går ned mot fanger. ( på min er festehullene til grill kuttet bort :S )

om du er intr i å kvitte deg med kun et lyktelist trenger jeg den på venstre sida sett fra front.

 

Sender deg en PM jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er igjen av denne står her enda... Blir å kjøre restene på huggern på nyåret, bare det blir litt mildere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det like før denne går til de evige spikermarker...

Har plukket av og solgt endel, men har noe igjen... Bl.a. girkasse, differensial, mellomaksel.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne synger nå på siste verset.....

Passat_delebil.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir kjørt på huggern til uka----

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei !

Har du hele takluke delen?

Og er der tilt? Mener den skal passe rett i golf 2.

Hva vil du eventuelt ha for de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takluke er solgt / lovet bort, bilen går på hugger'n idag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.