2001 Audi Allroad 2.5Tdi, Manuell 65000,-

Anbefalte innlegg

Da har det kommet til at jeg må desverre selge Allroaden min igjen.. Grunnet behov for større bil.

Bilen er en 2001 mod, svart, svart/grå skinn,4el vindu, el speil, klima, xenon, lyspakke, bose, manuellkasse, rollo, tonede ruter til b-stolpe, cruisekontroll, rs4 pedaler

Byttet kammer for litt over 100000 siden, gått på hyppige oljeskift etter det, forrige eier skiftet rundt 15000 mens jeg har skiftet på 10000 intervall. Har ikke sett noen tegn til slitasje på kammene(gjennom oljepåfyllingslokket)

Nylig skiftet bremseskiver og klosser rundt om, skiftet samtidlig ene kalipperen bak. Skiftet også girkassefester. Greie 18" felger med sommerdekk, orginale 17" vinterfelger med så og si nye nokia hakka 5 piggdekk. Bilen mangler desverre hengerfeste, men kan dra 2100kg ifølge vognkort.

 

Negativt:

Ikke strøken utvendig

Ett brennmerke i førerstol

Pikselfeil i kjørekomputer

Klima kjøler ikke

Gått ett stykke 411000

Sikkert noe mer, men kommer ikke på det i farten.

 

Elsker bilen, men det har dukket opp behov for transporter istedet. Så da må desverre denne dra.

 

 

 

Mvh

 

Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen kjappe bilder, kommer noen nye til uken. etter en rub og poleringsrunde.

20121018_120041.jpg

20121018_120108.jpg

20121018_120144.jpg

20121018_120205.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nissepris ut året, da jeg virkelig ikke trenger 2 biler nå. 65000,-

Nye glødeplugger å nytt olje skift, samt pollenfilter.

 

Mvh

 

Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Denne er fortsatt til salgs, da den aldri blir brukt desverre..

Da er vel også omreg på denne gått ned til 1500,- ca, ettersom denne er 2001 og det er ett nytt år.

Vurderer å pusse den ned og gjøre ett tøft prosjekt av den, skamsenk,store hjul og en fet farge hvis den ikke blir solgt..

 

 

Mvh

 

Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kan jeg komme å se på den da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da trekkes denne fra salg, da jeg har bestemt meg å ha bilen.

 

Mvh

 

Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.