#1 Skrevet Oktober 16, 2012 hei billige og gode dempere hva anbefale dere? kjører en del med tilhenger. senk er uaktuelt dere søringa har ingen anelse hvor dårlig den veien jeg kjøre på jobb hver dag er. kjørte en touran med 7 seter her om dagen, og den var mykere å kjøre enn min varebil. er varebil stivere enn persjonbil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2012 Er nok heller at de syv setene veien noen kg så den vil føles mykere, alle Norske varebiler er bygget fra en 5 seter orginal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2012 hmm kan v'rre. syns bare at d var stor forskjell. KYB dempere er det bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2012 alle Norske varebiler er bygget fra en 5 seter orginal. Stemmer dette? Jeg ser det er mange varebiler til salgs som følger med komplett ombygging for godkjenning til 7 seter.. Til trådstarter: Det er nok vekten på setene som gjør forskjellen, kanskje i tillegg til mer slitne dempere og andre dekk osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2012 tenkte å kjøpe super sport dempere fra p&p, der er d to forskjellige typer 55mm står d på den ene typen å ingenting spesielt på den andre http://www.partsandretards.no/senkesett/stotdempere/sportsdempere/volkswagen/touran hva skal jeg ha. trur aldri de er byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...