#1 Skrevet Oktober 16, 2012 Selvfølgelig måtte dette skje nå som vinteren er rett rundt hjørnet. Helt ut av det blå har varmen delvis sluttet å funke. Tenkte først at det kunne ha noe med innvendig termostaten å gjøre, men den blåser ikke varmt når jeg setter den til max engang (da går den ikke ut ifra grader). Hvis jeg setter den helt på max så blåser den lunkent. Hvis jeg derimot skrur motoren av, og så på igjen så begynner den å blåse varmt med en gang. Akkurat som den trenger en slags restart. Setter jeg den til andre enden av skalaen, altså til å blåse kaldest, så blåser den heller ikke helt kaldt, men noe varmere. Har også opplevd at det kommer én temperatur ut av det ene hullet mens det kommer en annen ut av det andre. Dette til tross for at systemet ikke har mer enn 1 temperatursone. Det er en Passat 3BG 2003 mod. 1,9 TDi. Noen som har peil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2012 http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/klima/codes.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2012 http://pics.tdiclub.com/hidden/517/Climatronic_Self_Diagnostics.pdf Nå har jeg lest ut feilkoder, dette er resultatet: Først fikk jeg: 25b - Footwell/Defrost Flap Servo Motor 4F7 - Temperature Flap Servo Motor 4F8 - Central Flap Servo Motor 4FA - Recirculation Flap Servo Motor Alle disse med 00 til høyre i displayet. Så prøvde jeg å kvittere (clear) og da sto disse igjen: 4F7 - Temperature Flap Servo Motor 4F8 - Central Flap Servo Motor 4FA - Recirculation Flap Servo Motor Denne gangen sto det 02 til høyre i displayet. Kvitterte nok en gang, og nå er det kun 4F7 som står igjen. Kan dette bety at det er Temperature Flap Servo Motor, altså et spjeld som ikke åpner seg så varm luft kommer igjennom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2012 bumpetibump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...