Er det noensom vil bytte sommerhjul med meg ? 19" OZ superturisimo med contidekk

Anbefalte innlegg

Har disse : OZ Racing Superturismo GT Black 8 x 19 med conti 225/35 dekk som er brukt kun denne sesongen.

Strøkne og ikke minst ordentlig kvalitet dette.

Bilder kan sees i tråden min

:http://forum.vacn.no/showthread.php?212781-Jaggu-ble-det-ikke-Skoda-på-meg-Sommerdekk-på-plass-!/page4

 

Hadde vært artig å prøvd noe annet til neste sesong. Er ikke intressert i noe annet enn tilsvarende kvalitet.

Ikke salg , kun bytte ( evt med penger imellom )

 

Usikker på hva jeg vil ha men kom med forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et er 48. Jeg har spesiallagde spacere til disse. 2 som er 10mm og 2 som er 12mm.

Jeg tror at et35 med 8,5" felg kommer for langt ut. Virker som om skodaen er smalere: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men et45 med 12mm spacer blir jo et33? Så da går de jo lenger ut enn BBS felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser jeg har skrevet feil.: flau : OZ fegene mine er 8" breie. Med spacere så er et 38.

Du har et35 . Det er 3mm + halvparten av en 1/2" som er ca 6,3mm = 9,3mm lenger ut.( blir ikke det riktig da ? )

Er redd for at det stikker utenfor + at det subber.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, jeg stusset litt over at du hadde 225 på 9" breie felger og at det ikke var så mye strekk på dekka.

 

Vet ikke om det passaten er breiere enn superb? Hadde trodd superb var større?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror at superben er smalere i front. Ellers er den større en passaten , men ikke breiere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det er liten respons gitt. Jaja.... kan jo vente til våren og se da jeg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan evt. bytte med 18". Kvalitet. Evt også vurdere reint salg. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det blir rent salg, hva blir prisen da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som følger med utover dekk/felg er : swissvax felgvoks( beregnet for svarte felger. Ubrukt ) 2 x 10mm + 2 x 12mm spesialtilpassede spacere + bolter og låsebolter. Da kan ET bli 38 og 36. Pris for alt = 15.000.-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autobahn? 50 eller 200ml?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax Opaque Voks 50 ml

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Salgstråd :http://forum.vacn.no/showthread.php?251271-OZ-Racing-Superturismo-GT-Black-8-x-19-med-conti-225-35-dekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.