#1 Skrevet Oktober 16, 2012 Hei! Er det noen i Flekkefjord som kunne vært så hyggelige og tatt en kjapp titt på en bil for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2012 Ingen?? Haster litt ! Skal få lønn for strevet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2012 Der ble nok bilen solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2012 S4'n dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2012 S4'n dette? Stemmer det ja... Kommer en fra Stavanger imorgen for å se på den, og jeg sitter i nordsjøen til torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2012 Ble ikke solgt likevell! Så hadde vært fint om noen kunne ta en titt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2012 Prøv en PM til Torbjørn Kvinnesland. Jeg mener han bor i Flekkefjord. Om alt annet ikke funker, så bor jeg et par timer unna Flekkefjord. Men, jeg har ikke mulighet før på lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2012 Prøv en PM til Torbjørn Kvinnesland. Jeg mener han bor i Flekkefjord. Om alt annet ikke funker, så bor jeg et par timer unna Flekkefjord. Men, jeg har ikke mulighet før på lørdag. Han bor i Lyngdal, men det er jo uansett nærmere enn deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 18, 2012 Da er bilen betalt og hentet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...