#1 Skrevet Oktober 16, 2012 (endret) Har fjærbrudd VB og trenger en ny, original/usenket. Er denne lik som på vanlig Golf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2012 Den er ikke lik, har jeg funnet ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2012 Motor du har da? hk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2012 1.6 101 HK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2012 En kollega monterte vanlig Golf III fjærer bak. Gikk helt fint. Vi så ingen forskjell på fjærene, så mistenker at det er styrken på fjærene som er forskjell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2012 Kan være, ja. Ser ut som om jeg ender opp med en brukt fra hoggern (fra en Cab). Da får jeg en som er passe innkjørt :-) (Ref annen tråd om fjærer bør byttes parvis eller ikke, http://forum.vacn.no/showthread.php?247110) Stenger tråden så snart jeg vet at jeg har fått den i hus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2012 Fikk fjær fra hoggern som nå er byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...