#1 Skrevet Oktober 17, 2012 Hei. Jeg har en Audi A4 b7 med westfalia tillhengerfeste, problemet er at led lys på hengeren ikke virker. Andre tilhengere lyser som de skal, men på min henger har jeg bare led lys. Når jeg kobler en "vanlig" pære sammen med led lampene på hengeren virker alt som det skal. Noen som har noe tips eller må jeg koble en lyspære permanent til lyset på henger'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2012 Sette en motstand i linje med kablene som går til lysene på hengere? Det er jo det samme som om du skulle koblet inn en ekstra pære... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2012 Takk for hjelpen. Men jeg satte på to baklamper til med tradisjonelle Pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2012 hei, det er som Stian sier, i en led lampe har du ikke samme motstand, derfor vil ikke bilen "merke" at lysene er tilkoblet.... og dermed får du feilmeld.. dettek an du vel kanskje stille om i vagcom også(?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...