#1 Skrevet Oktober 17, 2012 (endret) Jeg skal pusse opp noen BBS RS II felger. Trenger da følgende: Gold paint for 4 centers. 4 chrome protective rings. 4 Steel fillers 4 BBS logos for hub covers Noen som kan hjelpe meg med dette? Fikk mail fra tyskland: Hello Petter, thanks for your mail. Sorry, spare parts for BBS RS II wheels aren't avaiable any more. Regards Klaus Morhammer Hottinger&Morhammer GbR BBS RACING WHEELS P1548 D—82120 Gauting Fon +49-89-89309650 Fax +49-89-89309651 info@bbs-racing-wheels.com JAGUAR METAL VALVES FOR BBS XKR XK8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2012 Snakket med P&R, tipper Håkon vet hvor man skaffer delene… Her er logoene iallefall: http://www.partsandretards.no/bbs-rm-rs-tilbehor-og-felger/bbs-emblemer/sort-m-solv-skrift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2012 Størrelse på senteremblembet? De har diverse emblemer/logoer her - handlet fra de før. Skal være standariserte størrelser, så en av disse passer nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2012 Hør med Ruud's VW Shop Han har akkurat jeg handlet deler av til mine BBS RS som jeg pusser opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2012 Må huske på at RSII og vanlige RS er to vidt forskjellige felger, og har ingenting annet felles enn RS i navnet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2012 ja ja, var bare en referanse til hva dem klarte å skaffe meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2013 Da var vi i gang Noen som vet hvor jeg kan få tak i skjulte ventiler? Måtte bore ut 2 stk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2013 Oppdatering. Jeg måtte bore ut ventilene da de satt bom fast. Problemet da er at BBS ikke produserer slike ventiler lenger... Den rustfrie ringen produseres heller ikke lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2013 Se her for ventiler - tipper det er 8,3mm du skal ha og ikke vanlig størrelse. Dette måler du uansett lett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 18, 2013 Fant ingen ventiler lik den på bildet mitt. Jeg som ikke fant de kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 18, 2013 Skumleste, og så ikke at det var skjulte ventiler du skulle ha. Da veit jeg ikke dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 18, 2013 Har noe på gang nå Har til og med ordnet nye rustrfri og blankpolerte ringer til kanten. Kostet dyrt, men moro Så får jeg se om ringene passer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 19, 2013 Legger inn litt info for min egen del... Kjekt å vite ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 23, 2013 jeg kan nok si deg at jeg tror de ringene du har handlet passer har akkurat byttet ringer selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 4, 2013 Da var de endelig her Vanskelig å få tak i, nye kanter til BBS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 16, 2014 Drar opp igjen denne, hvor skaffet du ringer til disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 16, 2014 Fra en kar i england. Husker ikke hva han kalte seg. Har ikke brukt mine ennå, så jeg vurderer å selge dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 16, 2014 OK. Er dette 17" eller 18" felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 16, 2014 18" BBS RS710 mener jeg de heter. De kostet 365£ + norsk mva og fortolling. Havnet vel på ca 5000kr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...