Dekkstrekk på 18x8.5? Hva slags dim og merke?..

Anbefalte innlegg

Har nå kjøpte nye vinterfelg og er litt blank på det her med dekkstrekk osv. Investerte i et sett med rs4-1 til min b7. dimmen er 18x8.5 og ET20. har prøvd dette på bilen og det er greit ut, men stikker en halv cm utenfor skjermen bak, men likt som skjermen foran. Hva slags dekk?.. Må nesten ha dekkstrekk hvis jeg skal klare å beholde skjermene til våren... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

205-35-18 burde gi bra med strekk.

ellers 205-40-18 for litt mer moderat

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke produsenter er det som har 205/35-18 og 205/40-18 som vinterdekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis som kan sende bestilling på vinterdekk når det gjelder dim, men hvis jeg ikke får det i boks, så er vel spørsmålet hva man får av vinterdekk av den dimensjonen der? Noen som vet?..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå kjøpte nye vinterfelg og er litt blank på det her med dekkstrekk osv. Investerte i et sett med rs4-1 til min b7. dimmen er 18x8.5 og ET20. har prøvd dette på bilen og det er greit ut, men stikker en halv cm utenfor skjermen bak, men likt som skjermen foran. Hva slags dekk?.. Må nesten ha dekkstrekk hvis jeg skal klare å beholde skjermene til våren... :P

 

Et20 ja, kjempeide, hihi... Til A4 må du nesten opp på 40 profil i 18 tom, og i hvertfall på vinterhjul, ville valgt 215/40. Hvis det subber ville jeg heller dreid av felgen enn å bytte dekk. 205/40 begynner å bli litt smått/lav rulleomkrets, 205/35 kan du ikke bruke (1,5 tomme for små hjul).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det egentlig mulig å få kjørt med ET20 på A4?...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.