#1 Skrevet Oktober 17, 2012 (endret) noen som har vet om det er noen biler hær som er godkjent med luft? jeg mener bastant at jeg har vært borti en Golf 2001 som var godkjent med luftfeder-fahrwerk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2012 Vet ikke hvor den ruller nå, men det gikk en kameleonlakk audi TT her som hadde godkjent luftfjæring. Den var i Max Power blant annet. Men lurer på om det sto at den hadde vært i tyskland for å få dette montert på et tuv-godkjent verksted? Ikke helt sikker, har det bladet liggende pakket ned på loftet ennå tipper jeg.. edit: fant den innpå her. http://forum.vacn.no/showthread.php?110113-Audi-TT-quot-Airborn-quot&highlight=cameleon har ikke lest igjennom og sjekket om det stemmer det som sto i bladet dog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2012 hah va jeg ikke fant.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2012 G.A.S. er vel eneste som leverer TÜV godkjente sett, dersom det monteres av en av deres partnere. Jeg ville aldri fått mitt godkjent (Airlift deler). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2012 Hvordan er det å kjøre med sånne luftunderstell på bane? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2012 I følge Airlift skal det gå fint. De har en WRX Sti og en Mustang som banebiler, men er sikkert bedre med coilovers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...