Anbefalte innlegg

Hei

Bare lurte på hvordan det hadde gått å satt 17 x 10 Brock B2 bak på en Golf IV??? Går det lissom??? Bare lurer jeg alså... måtte jo tred de dekka nedpå da så de kom innenfor skjermen...

Eller var det her et veldig dumt spørsmål?? 10 er jo endel breit da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Bare lurte på hvordan det hadde gått å satt 17 x 10 Brock B2 bak på en Golf IV??? Går det lissom??? Bare lurer jeg alså... måtte jo tred de dekka nedpå da så de kom innenfor skjermen...

Eller var det her et veldig dumt spørsmål?? 10 er jo endel breit da...

Hvilken ET er det på felga, hvordan dekk hadde du tenkt deg og hvor lav bil skal du ha?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På ET så står det 20/30

Bilen er senket 30mm

Har ikke kikket på dekk ennå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På ET så står det 20/30

Bilen er senket 30mm

Har ikke kikket på dekk ennå...

Javel, men det må jo være enten 20 eller 30 da...

20 tror jeg ikke går bra, 30 kan gå hvis dekket er strekt.

Å sette på 10x17 på en bil som er senka 30mm er egentlig bare tull, kommer til å se rimelig dumt ut fordi glippa i skjermen mellom det brede hjulet og skjermen blir meget tydelig. 50-60mm er minimum senk hvis man skal få noe effekt av slike hjul. Men da kan det subbe igjen.

Konklusjonen er derfor at dersom du ikke skal gå hele veien, så dropp så brede hjul. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja okay, takk for svaret... De hadde bare de felgene i 8,5 og 10 x 17 skjønner du.. hadde lyst til å ha litt breiere felg bak enn foran, men 8,5 hadde jo allikavel vært i breieste laget foran... skulle hatt en som var 7 eller 7,5 foran og 8 eller 8,5 bak :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja okay, takk for svaret... De hadde bare de felgene i 8,5 og 10 x 17 skjønner du.. hadde lyst til å ha litt breiere felg bak enn foran, men 8,5 hadde jo allikavel vært i breieste laget foran... skulle hatt en som var 7 eller 7,5 foran og 8 eller 8,5 bak :)

8.5 et35 foran er ikke no problem foran. 10x17" kan bli kult men da må det senkes mye.

Her ser du en golf med 10x18 Brock B2 bak så det skal absolutt være mulig, men jeg tror det vil se litt rart ut med 10x17 og bare 30mm senking.

21.jpg

Er det noen som skal selge de hjula i grenland eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.